MOURUVAARAN METSÄSTYSSEURA RY

riekko 1 kpl
pyy 3 kpl

Yksi kanalintu / metsästysvuorokausi

Jäsenellä on oikeus kolmeen (3) vieraslupa vuorokauteen metsästyskauden aikana koskien kanalinnun metsästystä, vierasluvilla metsästetyt kanalinnut (teeri) eivät vähennä isännän saaliskiintiötä. Seura myy erikseen metsäkanalinnulle vieraslupia jäsenten vieraille, mikäli jäsenen kolme vieraslupavuorokautta on käytetty. Maksimissaan seura myy näitä lisä vieraslupia 60 vuorokautta, metsäkanalintujen vieraslupamyynnin hoitaa seuran puheenjohtaja Jukka Koivusipilä puh. 0407322075. Vierasluvalla saa metsästää yhden teeren/vieraslupavuorokausi. Vierasluvan hinta 20 euroa / metsästysvuorokausi. Lisäksi myydään viikkolupia
( 7 vrk ), hintaan 100 euroa. Vieraslupia ei myydä latvalinnustukseen tammikuussa.
Jäniksen metsästykseen ei vieraslupien rajoitusta ja hinta on 5e/vrk.
Seuran jäsen voi ostaa jäniksen metsästykseen vieraskausiluvan, jolla voi halutessaan ottaa metsästykseen 2 vierasta mukaan. Luvan hinta 40e/kausi. Vierasluvan oston voi hoitaa nettipankin kautta, jolloin kuitissa tulee näkyä isännän nimi.

Karhunmetsästykseen vieraslupia myy seuran sihteeri Janne Luukkonen puh. 0405353181.

Mahdollisiin vahinkoperusteella myönnettyihin ns. kannanhoidollisiin ja poistolupiin (karhu /susi/ilves) voi puheenjohtaja myöntää metsästysluvan, joka on voimassa kyseisen luvan voimassaolonajan. Luvan hinta on 400€. Jahdissa tulee olla paikalla seuran edustaja sekä jäsenillä tulee olla mahdollisuus jahtiin osallistumiseen. Ennen jahtiin ryhtymistä tulee jahdista ilmoittaa sähköpostilla ja puhelimitse seuran puheenjohtajalle.

Karhunmetsästys toteutetaan lohkon sääntöjen mukaisesti.

Kaikki vieraslupien ostot voi hoitaa nettipankin kautta, jolloin kuitissa ( viestikentässä ) tulee näkyä isännän nimi
sekä vieraan nimi.

Rauhoitusalueet pienriistan osalta:

• Rauhoitusalueiksi päätettiin seuraavat alueet pienriistan osalta: Elomaa – Marttila (sähkölinjan pohjoispuoli), Pirhosen ranta-alue (viljelyssuon ja rannan väli), Välimaa, Kaarelantie- Kiitämän välinen mökkialue. Lisäksi Elomaalta itään Riekintien pohjoispuoli Kuikkasuon risteyksen sähkölinjaan asti metsäkanalintujen osalta

Päivitä karttasi seuran majan ilmoitustaululta. Muistakaa myös mökkien ja talojen turvaetäisyys.

Karhun metsästys Koillis-Lohkon alueella:

Tarkista ennen jahtia metsästysalueiden rajat kyseisten seurojen ilmoitustaululla olevista kartoista.

Maksettu jäsenmaksukuitti toimii jäsenkorttina. Muista maksaa ennen kuin metsästät. Varsinainen jäsenmaksun suuruus kuluvalta vuodelta on 20 euroa jäseneltä. Jäsenmaksun voi maksaa suoraan seuran tilille FI26 4600 0010 6661 76

viestillä, jossa kerrot oman nimesi ja sana jäsenmaksu.

Tarkista !

Päivitetyt seuran rajat ja rauhoitusalueet ovat nähtävillä hirviliiterin seinällä. Ultrapointin kartaohjelmaan saat koodit
lähettämällä puhelinnumerosi seuran sähköpostiin. Tutustu http://www.ultracom.fi/tuote/ultracom-metsastysseurapaketti

Kiinnitä erityistä huomiota rannoilla oleviin mökkitontteihin, metsästäminen alle 150 metriä asutusta pihapiiristä
on kiellettyä.

Muista!

Palauta saalistilastosi vuoden vaihteeseen mennessä.
Saalistilastot tulee palauttaa vuodenvaihteeseen mennessä  puheenjohtajalle, johtokunnan jäsenelle tai seuran palautesivulle joko puhelimitse, postitse tai sähköpostilla. Myös nolla-saalistilastot tulee palauttaa.

Takaisin Jäsentiedotteisiin